“We weten dat we moeten vernieuwen en dat willen we ook. De vraag is: hoe doe je dat op een goede manier?”
MH Roadstyling, een bedrijf gevestigd in het innovatieve hart van Sittard-Geleen, helpt klanten om zich naar de markt en hun medewerkers toe zichtbaar te maken. Ze zijn groots in full service reclame-oplossingen en interieurtoepassingen. Van eerlijk advies, spot-on projectbegeleiding, gelikte vormgeving, tot maatwerk productie, perfecte montage en vakkundig onderhoud. Ze denken met je mee, maar bovenal: ze realiseren het!
Een periode van groei en innovatie
Als bedrijf had MH Roadstyling de ambitie om tot de top van de Nederlandse bedrijven te behoren. Dat is gelukt, nu is het de uitdaging om dat vast te houden. Deze weg naar groei is voor MH Roadstyling hand in hand gegaan met duurzame innovaties, mede dankzij de deelname aan het Ambitieus MKB046-programma. Dit programma heeft niet alleen deuren geopend naar circulaire economie en verduurzaming, maar heeft ook een cultuur van voortdurend leren en verbeteren in de organisatie geïnjecteerd.
Duurzaamheid, daar kun je eigenlijk niet meer omheen
Jos Mostard, directeur van MH Roadstyling, reflecteert op de groei: "Ambitieus MKB046 was de katalysator voor onze duurzame transitie. We hebben geleerd om onze processen te herzien en te investeren in energie-efficiënte technologieën, wat leidde tot een langer leven van onze producten en een sterkere band met onze klanten die bewust kiezen voor duurzaamheid." De inzichten die MH Roadstyling heeft gehaald uit de CIRCO- en Energietrack vertalen zich zowel naar hun klanten als naar de interne organisatie. “Door het programma kunnen wij onze klanten een toekomstbestendig aanbod aanbieden, wat ook voordelen heeft voor onze interne strategieën”, vertelt Jos.
Vooruitgang in kwaliteit
Dankzij de betrokkenheid bij Ambitieus MKB046 heeft MH Roadstyling strategische stappen gezet zoals het vervangen van energie-intensieve apparatuur en het initiëren van een programma om de levensduur van hun buitenreclame te verlengen. Hiermee hebben zij niet alleen hun ecologische voetafdruk verkleind, maar ook hun positie als koploper in de markt versterkt.